ابزار مفید برای طراحان سایت در صرفه جویی وقت
نوشته شده توسط : طراحی سایت

یکی از مهم ترین معیارهای که یک مشتری را راضی و خشنود می کند این است که اتمام پروژه در زمان مقرر و یا زودتر انجام شود این باعث خشنودی مشتری می شود برای همین بسیاری از طراحان سایت به دنبال ابزارهای هستند تا بتوانند کارهای خود را در سریع ترین و البته بهترین وجه به اتمام برسانند . ما در این پست به برخی از ابزارهای مفید در این حوزه می پردازیم . اگر دنبال یک ابزار طراحی هستید که به شما کمک کند تا طراحی سایت خود را با نام برند خود بسازید، Tailor Brands یک راه حل و ایده خوبی می باشد . این شرکت ارائه کننده طراحی لوگو مبتنی بر AI می باشد که دارای کتابخانه گسترده از فونت ها ، رنگ ها ، قالب ها و الگوهای متعدد می باشد . این سایت از طراحان و یا کاربران خود می خواهد به چند سوال سایت پاسخ دهند و براساس جواب آن ها برای سایت و یا برند شرکت یک لوگو مطابق با سلیقه و رشته مربوطه طراحی و ایجاد می نماید . وقتی لوگو سایت و یا شرکت طراحی و ایجاد می شود می توان به راحتی طراحی سایت را براساس آن شروع نمود .


همچنین این سایت به طراحان و مدیران سایت اجازه می دهد بر اساس برند خود تبلیغات  پست های مناسب را در کمترین زمان ایجاد و در رسانه های اجتماعی خود قرار دهند . یکی دیگر از ابزارهای که به طراحی به خصوص طراحی اپلیکیشن کمک می کند ابزار iGenApps می باشد قبل از این سرویس برای داشتن یک اپ مناسب و سفارشی مدیران سایت نیاز داشتند تا تیم طراحی اپلیکیشن برای موبایل های هوشمند و همچنین تبلت ها استخدام کنند اما ابزار iGenApps به راحتی این کار را برای مدیران سایت انجام می دهد . این ابزار به خصوص برای CMS های آماده نظیر وردپرس بسیار مناسب و سازگار می باشد و طراحان پس از طراحی سایت به وسیله آن می توانند برای سایت خود یک اپلیکیشن موبایل داشته باشند بیش از 2 میلیون اپ در حال حاضر توسط این ابزار ایجاد شده است . این ابزار امکانات باور نکردنی دارد که هر روزه بنابه درخواست کاربران آن را گسترش می دهد .


یکی از مشکلات طراحان و توسعه دهندگان امروزه دیتابیس می باشد چرا که دیتابیس اطلاعات کاربران و در اصل اطلاعات کل سایت را ذخیره سازی می نماید .  ابزار دیگر به نام Kohezion این امکان را برای طراحان و توسعه دهندگان فراهم ساخته است این دیتابیس به راحتی می تواند براساس دیتا وارد شده گزارش های متنوعی را برای مدیران سایت ایجاد نماید . وقتی در مورد طراحی گرافیک صحبت می کنید همیشه نرم افزار فتوشاپ را به یاد می آورید ولی آیا نرم افزار و ابزار دیگری هست که بتوان راحت تر و سریع تر طراح های خود را برای سایت ایجاد نمود ؟ سایت visme.co این امکان را به کاربران خود می دهد که با کمترین دانش و با سریع ترین زمان ممکن قالب های حرفه ای با اسلایدرها ، تصاویر ، نمودار ها و اینفوگرافی های مناسب مطابق با برند خود ایجاد نمایید . این ابزار دارای پلن های مختلفی است که در پلن اول دسترسی برای تمامی کاربران رایگان می باشد .





:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: